Kreatyna

male-1291996_1920

Kreatyna często jest stała suplementacją sportowców.

male-1291996_1920Jej głównym działaniem jest budowanie siły i masy mięśni. Jest jednym z najbezpieczniejszych suplementów jakie można stosować. Substancja ta zawiera fragmenty białka, które zawarte są w tkance mięśniowej. Jest idealnym środkiem stosowanym na regeneracje przemęczonych mięśni. Stosowanie w odpowiedniej ilości pozwala nam na magazynowanie energii i wykorzystanie ich w odpowiednim momencie, czyli podczas treningów. Pozwala na wzrost siły, oraz wytrzymałości. Dostosowanie najlepszej dawki dla organizmu powinno odbyć się indywidualnie. Jednak zalecana dawka, powinna wynosić 1 g na każde 10 kg ciała. W ciągu doby przyjmujemy dwie dawki, najlepiej jedną rano, lub przed treningiem, drugą po treningu. Jest to najlepszy moment organizmu, przy całkowitym wchłonięciu substancji odżywczych. W czasie, gdy dzień jest odpoczynkiem od wysiłku, porcję należy przyjąć na czczo, najlepiej przed śniadaniem. Najlepsze wchłonięcie nastąpi, gdy zostanie przyjęta wraz z innymi wspomagaczami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *